Åska

Åska blir rubriken.. IGEN! :( I kiruna måste det alltid regna, åska och SNÖA mitt i sommaren! :'( Ibland vill man bara flytta härifrån! :P Idag har jag haft en stallfri dag så jag åkte på stan med en kompis och kollade skolavslutnings kläder, det blev en svinsöt klännning och så ska jag köpa en kofta till. Ska ha mina vita leggings åxå! :3 Efter fdet gick vi på safari å fikade, jag tog en vit choklad cheesecake å en fanta min kompistog en kladdkaka! ^,^ Sen på kvällen hadde vi en så kallad ''författar afton'' med klassen å föräldrarna. Vi skulle läsa upp nått vi skrivit under våren, jag läste mitt brev från Lady Gaga till Laila Bagge! :3
Ciao Laila Bagge!
Lady Gaga här! Jag sitter här i solstolen (min egna) här i hollywood. Ska snart på världsturne'!
Hur är det där i lilla stockholm? Igår så var jag på fest hos Fredrik Reinfelt! Ska snart vara med
 och ingiva Lakkapää i kiruna! Och vet du? Dom där kiruna borna är bäst! Och jag har också
fått en ny mobil, en iphone 1000! Men What?! Hur gammal är du?! Typ 39! :O Men varför jag
skriver till dej är för att jag vill vara med i juryn i svenska idol eller programledare för idol! Och
om jag inte får det blir jag arg som a angry bear!!
Och vet ru? Jag ska bli sopgubbe! Eller vaktmästare! Eftersom jag ska sluta som bambatant!Jag
vill också att du ska hjälpa med min nya skiva '' I are so insane ''
                                               Skriv snart / Lady 'Gaga
 
Haha där fick ni höra på den åxå! :3 Herrå!

Jag å min kompis inne på kappahl! :P

Kommentarer
Postat av: Mammsingen

Det var ett roligt littet brev men du sa att du skulle läsa 8 sidor....och det där var då inte 8 sidor. Synd att jag inte kunde komma. Älskar dig!

2011-06-07 @ 22:39:01
URL: http://rednecfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0