Nya heddern! :D

Nu är nya heddern fixad! :) Blev ganska nöjd faktist, fast den är bara tillfällig. Idag när jag hoppadegick det ganska bra bara att han drog efter hindrerna! Så gick in i ridhuset och muppsade litegranna :)Tränade då lite med serpentiner, volter, ökningar och minskningar. Man kände tydligt att han abetade sej neråt och inte bara sprang på. Sen så tog jag in han till boxen så att han fick äta sitt lunch hö, sedan släppte jag ut. :)  Tog in kanske tio över två, skrittade ut med Annamaria och Viktoria. När vi kom fram så var vi genomblöta! Och kalla å destovidare.. suck.. Sen fick foxy va inne till middagen, släppde ut och bärde vatten, sån tur var det att Annis hjälpte annars skulle jag nog först vara klar nu! o_O* (22.11) Hahah..! Imorgon så ska jag nog göh ett ryck å fa på kappahl innan stallet. Köpa lite grejer å så.. ;)

Malin tror jag rider gossen och vidare, har alltså ingen panik med sånt. :o)
Glöm inte att jag har frågestund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0