Besök

Nu sitter man med besök, min kusin då! Hadde inge för mig så jag slänger upp ett inlägg hära! :D Idag har man vari i stallet, Malin har ridit idag så då red inte jag! ;) Mockade, borstade och fixade vattnet åt foxan. Mamma spacklade i serveringen medans jag latade! xD Kollade när Barbro, Malin och Malin red! ;) Såg Fint ut som vanligt! ;D  Inann stalle så gick jag ut med hunden som vanligt! :) Ska hoppa i duschen tror jag.. Vet int om jag orakr! xD I morrn ska jag rida ut med Fossy och man får hoppas på soligt väder och vindstilla! Funderar på om jag senare ska gå ut å cykla eller köra agillity med Tova! ;)                                       Kramaar // Alma
Grymt gammal bild! ( när Foxy var ny ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0