Hoppat, käkat sand

Hahah rubriken är kanske lite rolig men det stämmer! :D Hoppade och så flög man av. ;( Kändes inte blev bara lite arg på mig själv, men annars gick allt  annat super! :) Mockade och rycktade i ca 40 min ( hann int längre för då skulle han knappt få vara ute nå länge ) ! xD Innan stallet var jag såklart i skolan men vi började först halv nio för att vi skulle på musikal, den var väk ok! Sen slutade vi EN timme tidigare för vi hadde ingen musik! :D:D:D !
När jag kom hem från skolan körde jag agillity men vovven. Kuligt värre! :D<33 Oj glömde säga att vi ska sjunga Dynamite på skolavslutningen! ;D 
Fossan!:D
                                                              // Alma och Foxy:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0