Lång dag

Gud så trött man kan bli efter en skön ducsh ! Och så har man varit i stallet idag ! Först när man komm ner så chillade man lite sen så red man ut lite med Anna-Maria å Sess ( inte så lite heller ) ! Vi red till fjärde bron och hadde jättemysigt! Sen fick Fossan äta resten av lunch höet medans jag också åt min lunch. Min var typ nått kött och ris ( riset smakade bläää) ! Sedan mockade man å blandade betforn, å en massa annat chill ! :D Sen begede man sig hem till en varm dusch ^.^ ! Jag bjuder er på en bild sen Foxy var ny ! :D♥
Erkänn snyggast ! :D♥
Ska nu bege mig till sängen för att se morden i midsomer!                                Kram på er // Alma och Fossan
Åch en till ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0