Ridlektion

Idag har jag varit i stallet igen för jag hadd e ridlektion, fast det är ju alltid kul där!♥ Vi övade på slalom och kort galopp, gick jätte bra och Fossy skötte sej! :D Men varför skulle han inte det? :P♥ Snart ska jag nog hoppa i duschen om jag inte duschar i morgon på morgonen eftersom jag duschade i morse! XD♥ DUSCH!! Haha skoja.. Innan stallet gick jag ut med hunden en sväng, och kastade in ett inlägg på bloggen! Har precis ätit en macka och gjort mat till marsvinen. Nu ska jag gå och läsa Fatma och moa's blogg Team hopp ( Har en länk ) ! :D♥
Kramar Alma och Fossan
I just detta ögonblick sitter jag som en korv i sadeln! :P♥

Kommentarer
Postat av: ( foxys förra ägare)

Vad fina ni är Alma!

2011-05-19 @ 22:55:46
Postat av: ( foxys förra ägare)

Vad fina ni är Alma!

2011-05-19 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0