Städdag och Gotte Nasse

Hej och hopp! Idag som rubriken tyder har jag varit på stallet och det var städdag där så jag hjälpte till!♥ Sen har man varit å hängt där med Wilma, Jessan å Leona ! Dessutom har jag ridit ut runt sjön å både skrittat, travat och galopperat ! ;) Fossan har varit go' å gla' idag men ville äta lite gräs.. Sen har jag för första gng varit på Gotte Nasse (Kirunas största godisaffär) ! Köpte säkert världens största godispåse ! :D Gött. Nu blire att ladda eller så att säga lagga till Eurovision 2011 !

Nu ska jag ut å göra agillity med vovven ! ♥
                                                                                             // Alma å Foxy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0